Авторизация на порталеРегистрация на портале

Авторизация на портале

Авторизуясь на www.stockworld.com.ua Вы получаете доступ к расширенному функционалу портала: комментированию публикаций, организации встреч и участию в мероприятиях, созданию собственного профиля и просмотру профилей других зарегистрированных пользователей портала
РегистрацияЗабыли пароль?
Также Вы можете авторизироваться при помощи вашего профиля в социальных сетях. Вы автоматически принимаете на себя условия Правил поведения на портале, а также условий перепечатки и другого использования материалов портала
Авторизация на порталеРегистрация на портале
Также Вы можете зарегистрироваться при помощи вашего профиля в социальных сетях :
28.01.2004

Постановление № 28-ЖИ"л"

про закриття справи

Житомирське ТУ

ПОСТАНОВА № 28-ЖИ"л"

м. Житомир

2004-01-28

Я, повноважена особа Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку Шинін В'ячеслав Васильович, начальник Житомирського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, у відношенні суб'єкта первинного фінансового моніторингу, професійного учасника ринку цінних паперів Акціонерного поштово-пенсійного банку "Аваль", (код ЄДРПОУ 14305909; юридична адреса та фактичне місцезнаходження: 01011, м. Київ, вул. Лєскова, 9; розрахунковий рахунок: 32004100701 в ОПЕРУ Національного банку України МФО 300001; телефон - (044) 490-88-88, 295-32-31)

ВСТАНОВИВ:

Згідно листа Житомирської обласної дирекції акціонерного поштово-пенсійного банку "Аваль" від 08.10.2003 р. №2465/11 та заповненої картки "Інформація про суб'єкта первинного фінансового моніторингу", надісланих на запит Житомирського територіального управління Комісії від 24.09.2003 р. №1704/03, наказом №281-Д від 19.07.2003 р. в Житомирській обласній дирекції АППБ "Аваль" було призначено працівника, відповідального за проведення фінансового моніторингу. Відповідно до пункту 5 розділу VII "Прикінцеві положення" Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом" дія статті 5 цього Закону, яка із змінами, внесеними згідно із Законом NO45-IV (345-15) від 24.12.2002 р., набула чинності з 11.06.2003 р., застосовується до професійних учасників ринку цінних паперів - з моменту набуття чинності цим Законом. У відношенні вищезазначеного професійного учасника ринку цінних паперів 12.11.2 003 р. було порушено справу про правопорушення на ринку цінних паперів та складено акт про правопорушення №28Ф-ЖИ щодо несвоєчасного призначення працівника, відповідального за проведення фінансового моніторингу в Житомирській обласній дирекції акціонерного поштово-пенсійного банку "Аваль", що є порушенням вимог частини 2 статті 5 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом". У зв'язку з необхідністю проведення додаткової перевірки процедури призначення працівника, відповідального за проведення фінансового моніторингу в Житомирській обласній дирекції акціонерного поштово-пенсійного банку "Аваль", провадження у справі було зупинено. На запит Житомирського територіального управління ДКЦПФР №2105/03 від 19.11.2003 р. АППБ "Аваль" 15.01.2004 р. надав інформацію про процедуру призначення працівника, відповідального за проведення фінансового моніторингу в Житомирській обласній дирекції акціонерного поштово-пенсійного банку "Аваль". Згідно листа АППБ "Аваль" від 10.01.2004 р. №28/2-1 та заповненої картки "Інформація про суб'єкта первинного фінансового моніторингу", встановлено, що суб'єктом первинного фінансового моніторингу є АППБ "Аваль", в якому постановою правління №П41/1 від 02.О6.2003 р. було призначено працівника, відповідального за проведення фінансового моніторингу. Для забезпечення виконання вимог чинного законодавства України з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, у обласних дирекціях додатково були призначені відповідальні працівники, про що й було повідомлено Житомирською ОД АППБ "Аваль" у своїй картці від 08.10.2003 р. Слід зазначити, що Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом" не встановлено порядку призначення працівників, відповідальних за проведення фінансового моніторингу у структурних підрозділах суб'єкта первинного фінансового моніторингу. Таким чином, у зв'язку зі своєчасним призначенням працівника, відповідального за проведення фінансового моніторингу, склад правопорушення в діянні суб'єкта первинного фінансового моніторингу відсутній. Враховуючи викладене, на підставі пунктів 3.3, 8.4 Правил розгляду справ про порушення законодавства щодо запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів одержаних злочинним шляхом та застосування санкцій, затверджених рішенням ДКЦПФР від 13.08.2003 р. №361,-

ПОСТАНОВИВ:

1. Справу по відношенню до Акціонерного поштово-пенсійного банку Аваль" закрити у зв'язку з відсутністю в діянні складу правопорушення. 2 . Дану постанову направити особі, у відношенні якої закрито справу. 3 . Постанову може бути оскаржено в господарському суді в порядку і в строки, передбаченні чинним законодавством.