Авторизация на портале

Авторизуясь на www.stockworld.com.ua Вы получаете доступ к расширенному функционалу портала: комментированию публикаций, организации встреч и участию в мероприятиях, созданию собственного профиля и просмотру профилей других зарегистрированных пользователей портала
Также Вы можете авторизироваться при помощи вашего профиля в социальных сетях. Вы автоматически принимаете на себя условия Правил поведения на портале, а также условий перепечатки и другого использования материалов портала
Также Вы можете зарегистрироваться при помощи вашего профиля в социальных сетях :

Регулярна інформація за 2013рік

Назва:Публiчне акцiонерне товариство "Енергопостачальна компанiя "Житомиробленерго"
ЄДРПОУ:22048622

Опис бізнесу

На виконання Указу Президента України "Про структурну перебудову в електроенергетичному комплексi України " вiд 04.04.1992 № 282/92 та наказу Мiнiстерства енергетики та електрифiкацiї України вiд 04.07.1995 № 117 "Про створення ДАЕК "Житомиробленерго" була заснована ДАЕК "Житомиробленерго". Державна реєстрацiя здiйснена 10.07.1995 року. ДАЕК "Житомиробленерго" створена на базi 3 (трьох ) дiючих пiдприємств електричних мереж, розташованих в Житомирськiй областi, а саме: Захiдного, Коростенського i Схiдного. Комiсiя з корпоратизацiї, створена на виконання наказу Мiнiстерства енергетики та електрифiкацiї України провела оцiнку майна згiдно з Методикою, затвердженою постановою КМУ №36 i подала на затвердження до Мiнiстерства. Акт оцiнки цiлiсного майнового комплексу затверджено в сумi 20389165,25 грн., на цю суму було зареєстровано випуск акцiй (свiдоцтво вiд 20.07.1995 № 38/1/95 , видане обласним фiнансовим управлiнням Житомирської областi). Кiлькiсть зареєстрованих акцiй становила 81556661 проста iменна акцiя номiнальною вартiстю 25 коп. за кожну. Наказ ФДМУ "Про прийняття рiшення щодо приватизацiї корпоратизованих об'єктiв" вийшов 05.09.1995 за № 188-ДКП. План розмiщення акцiй затверджено наказом ФДМУ 09.11.1995 № 190-ПРА. Пiльгове розмiщення акцiй розпочато 09.01.1996, закiнчено 31.07.1996. Пiсля закiнчення пiльгового продажу було внесено змiни в план розмiщення акцiй (наказ вiд 01.07.96 № 866-ЗПР). Згiдно з цим планом у вереснi 1996 року акцiї Компанiї були реалiзованi на 20-му ЦСА( 1,24 %). По цьому плану акцiї мали бути проданi на конкурсах в 3-4-му кварталi. Так, продаж 12% пакету акцiй вiдбувся. Пакет акцiй викупило товариство покупцiв громадян України пiд iнвестицiйнi зобов'язання . Договiр купiвлi-продажу був укладений 04.12.1996 р. Конкурс з продажу пакету акцiй розмiром 15,5 % не вiдбувся через вiдсутнiсть заяв. У вереснi 1997 року ФДМУ затвердив змiни до ПРА, яким було передбачено допродаж акцiй по пiльговим спискам. В листопадi-груднi 1997 року такий продаж було здiйснено. В груднi було реалiзовано пакет акцiй на ЦСА. Потрiбно вiдмiтити, що Мiнiстр енергетики затвердив акт оцiнки цiлiсного майнового комплексу в сумi 20 389 165,25 грн., тобто до статутного фонду не включено вартiсть iнженерної iнфраструктури мiст i сiл областi (пiдстанцiї, повiтрянi лiнiї, електрообладнання 0,4-10 кВ) на суму 10 210 469,75 грн., Комiсiя з корпоратизацiї керувалася Державною програмою приватизацiї на 1994 рiк (п.2.3.) де визначено, що приватизацiї не пiдлягають об'єкти iнженерної iнфраструктури та благоустрою мiст, включаючи мережi, споруди, устаткування , якi пов'язанi з виробництвом i постачанням води, газу, тепла, а також вiдведенням та очищенням стiчних вод". Таким чином на балансi Компанiї залишилось державне майно, утримання якого потребувало значних капiталовкладень. У червнi 1998 року Компанiя звернулася до ФДМУ з питанням про оплату послуг за обслуговування даного майна. При детальному вивченi даного питання вияснилося, що вартiсть зазначеного майна помилково була виключена iз вартостi цiлiсного майнового комплексу. У зв'язку з чим було прийнято рiшення про збiльшення статутного фонду на зазначену суму. 18.06.1998 Мiнiстерство енергетики України, як засновник, затвердило змiни до акту оцiнки цiлiсного майнового комплексу ВАТ "ЕК "Житомиробленерго", загальнi збори акцiонерiв прийняли рiшення про збiльшення статутного фонду на цю суму в зв'язку з уточненням. 03.12.1998р. ФДМУ затвердив уточнений план розмiщення акцiй , виходячи iз збiльшеного статутного фонду. ДКЦПФР вiдмовила в реєстрацiї випуску акцiй, мотивуючи це тим, що приватизацiя Компанiї не закiнчена. Компанiя для реєстрацiї випуску акцiй подала позов до Вищого арбiтражного суду України i на пiдставi його рiшення ДКЦПФР зареєструвала випуск акцiй на загальну суму 30 599 635 грн. Станом на 01.01.2000 р. залишився нереалiзованим державний пакет акцiй 75,56 % вiд статутного фонду, який було реалiзовано на конкурсi в квiтнi 2001 року. Зазначений пакет акцiй придбало Державне пiдприємство "Схiднословацькi енергетичнi заводи" (м. Кошице). Згiдно з листом ФДМУ вiд 21.11.2002 №23-578 правонаступником ДП "Схiднословацькi енергетичнi заводи" (м. Кошице Словаччина) по виконанню умов договору є компанiя "VS Energy International N.V". Згiдно Протоколу № 2 Загальних зборiв акцiонерiв ДАЕК "Житомиробленерго" вiд 30.11.1999 року було змiнено назву компанiї з Державна акцiонерна енергопостачальна компанiя "Житомиробленерго" на Вiдкрите акцiонерне товариство "Енергопостачальна компанiя "Житомиробленерго" (державна перереєстрацiя була проведена 20 грудня 1999 року). Вiдповiдно до п.5 роздiлу XVII <Прикiнцевi та перехiднi положення> Закону України <Про Акцiонернi товариства>, згiдно Протоколу № 15 вiд 11.03.2011 р. Загальних зборiв акцiонерiв ВАТ "ЕК "Житомиробленерго" було внесено змiни до Статуту Товариства, виклавши його в новiй редакцiї, в т.ч. змiнено найменування на Публiчне акцiонерне товариство <Енергопостачальна компанiя <Житомиробленерго>.(державна реєстрацiя проведена 04.04.2011 року).
До складу органiзацiйної структури Товариства входять: - 24 райони електричних мереж, основним завданням яких є передача та надiйне постачання електричної енергiї споживачам згiдно укладених договорiв за тарифами, встановленими Нацiональною Комiсiєю, що здiйснює державне регулювання у сферi енергетики; - 25 вiддiлiв; - 19 виробничих служб. Вiдповiдно до постанови Нацiональної комiсiї, що здiйснює державне регулювання у сферi енергетики України вiд 08.08.2013р. №1070 "Щодо забезпечення функцiонування кол-центрiв суб'єктами господарювання, якi здiйснюють господарську дiяльнiсть з постачання електричної енергiї за регульованим тарифом" ПАТ "ЕК "ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО" створено з 15.10.2013 р. кол-центр. Органами управлiння Товариства є: Загальнi збори акцiонерiв, Наглядова рада(у складi 7 осiб) та Правлiння(у складi 7 осiб). Контроль за фiнансово-господарською дiяльнiстю Товариства здiйснює Ревiзiйна комiсiя Товариства(у складi 3 осiб). Органи управлiння та контролю Товариства у вiдповiдностi до законодавства України приймають в межах своєї компетенцiї внутрiшнi нормативнi документи, що регулюють його дiяльнiсть. Iнформацiя про фiлiї, представництва, iншi вiдокремленi пiдроздiли. До складу ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" входить 24 вiдокремлених пiдроздiла (райони електричних мереж (РЕМ)): 1. Андрушiвський РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" -13400, м. Андрушiвка, вул.6 з'їзду Рад ,1 2. Баранiвський РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" -12700,м.Баранiвка, в.Першотравенська,21 3. Бердичiвський РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" -13303, м. Бердичiв, вул.Ленiна,78 4. Брусилiвський РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" -12600, cмт. Брусилiв, вул. Шевченко, 121 5. Романiвський РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" - 13002, смт. Романiв, вул. Ленiна, 7-а. 6. Зарiчанський РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" - 12440, Житомирський р-н., с. Зарiчани, вул. Лiсова, 65 7. Житомирський РЕМ ПАТ"ЕК "Житомиробленерго" - 10009, м. Житомир, пров.3-й Селецький, 2-а 8. Коростишiвський РЕМ ПАТ"ЕК "Житомиробленерго" - 12500, м. Коростишiв, вул. Р. Люксембург, 82-б 9. Любарський РЕМ ПАТ"ЕК "Житомиробленерго" - 13100, смт. Любар, вул. Кiрова, 17 10. Новоргад-Волинський РЕМ ПАТ"ЕК "Житомиробленерго" - 11704, м. Новоград-Волинський, вул. Волi, 43 11. Попiльнянський РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" - 13500, смт.Попiльня, вул. Чапаєва, 141 12. Ружинський РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" - 13600, смт. Ружин, вул.Ленiна,58 13. Радомишльський РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" - 12200, м. Радомишль, вул. Присутственна, 15 14. Черняхiвський РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" - 12300, смт. Черняхiв, вул. Коростенська,37 15. Чуднiвський РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" - 13224, Чуднiвський р-н., с. Вiльшанка, вул. Павла Шпити, 66 16. Червоноармiйський РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" - 12000, смт.Червоноармiйськ, вул.Ленiна,30 17. Володарсько-Волинський РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" - 12100, смт. Володарськ-Волинський, вул.Ватутiна,28 18. Ємiльчинський РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" - 11200, смт. Ємiльчине, вул.Л.Українки,3 19. Лугинський РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" - 11301, смт. Лугини, вул.Коростенська,4 20. Малинський РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" - 11600,м.Малин, вул.Некрасова,18 21. Народицький РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" - 11400,смт.Народичi, вул. Ленiна, 284 22. Овруцький РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" - 11102, м. Овруч, вул.Постишева,5-а. 23. Олевський РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" - 11000, м. Олевськ, вул. Кооперативна, 15-а 24. Коростенський РЕМ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" - 11500, м. Коростень, вул. Жовтнева, 58-а РЕМ здiйснює свою господарську дiяльнiсть на пiдставi Положення про район електричних мереж ПАТ "Енергопостачальна компанiя "Житомиробленерго", затвердженим протоколом засiдання Наглядової ради вiд 04 квiтня 2011 р. №06. Основною метою дiяльностi РЕМ є одержання прибутку - для розвитку Товариства, для забезпечення iнтересiв її акцiонерiв i задоволення економiчних iнтересiв i соцiальних потреб працiвникiв та участь у виробничо-господарськiй дiяльностi Товариства, яка направлена на задоволення потреб споживачiв в електричнiй енергiї та в iнших послугах, що надаються Товариством. Предметом дiяльностi РЕМ є : -Постачання електричної енергiї за регульованим тарифом. -Передача електричної енергiї мiсцевими ( локальними) електричними мережами; -Надiйне та безперебiйне забезпечення електроенергiєю споживачiв. -Реалiзацiя електроенергiї згiдно з укладеними договорами та затвердженими тарифами. -Експлуатацiя електричних мереж напругою 0,4-6- 10 кВ, будiвель i споруд, iнших основних засобiв у вiдповiдностi з дiючими нормативними вимогами. -Здiйснення контролю за рацiональним використанням електроенергiї та додержанням доведених РЕМ лiмiтiв електроспоживання та енергопотужностi. -Органiзацiя та удосконалення облiку вiдпущеної електроенергiї споживачам. -Органiзацiя постiйного контролю за споживанням електроенергiї в мережах РЕМ напругою 0,4-6-10 кВ. -Здiйснення розрахункiв та складання балансу електроенергiї. -Розробка та реалiзацiя заходiв по зниженню ТВЕ в мережах. -Створення на робочих мiсцях належних, безпечних i здорових умов працi, запобiгання нещасним випадкам та професiйним захворюванням згiдно з вимогами нормативних актiв з охорони працi та пожежної безпеки. -Виконання робiт, послуг з метою отримання прибутку. Iнформацiя про дочiрнi та залежнi пiдприємства емiтента. - повне та скорочене найменування та мiсцезнаходження дочiрнього/залежного пiдприємства - Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю "С.ЕНЕРДЖI-ЖИТОМИР", ТОВ "С.ЕНЕРДЖI-ЖИТОМИР", 12440, Житомирська область, Житомирський район, с. Зарiчани, вул.Лiсова, 65; - дата i країна реєстрацiї дочiрнього/залежного пiдприємства - 25 червня 2012 року, Україна; - пiдстави визнання пiдприємства дочiрнiм/залежним по вiдношенню до емiтента - заснування ТОВ "С.ЕНЕРДЖI-ЖИТОМИР" з часткою у статутному капiталi 100%; - мотиви створення, значення такого пiдприємства для дiяльностi емiтента - здiйснення дiяльностi на ринку електроенергетики, постачання електроенергiї в межах Житомирської областi; - види дiяльностi дочiрнього/залежного пiдприємства - 35.11 виробництво електроенергiї, 42.99 будiвництво iнших споруд, н.в.i.у., 71.12 дiяльнiсть у сферi iнжинiрингу, геологiї та геодезiї, надання послуг технiчного консультування в цих сферах, 35.12 передача електроенергiї, 35.13 розподiлення електроенергiї, 35.14 торгiвля електроенергiєю; - частка емiтента у статутному (складеному, пайовому) капiталi дочiрнього/залежного пiдприємства - 100% (Сто вiдсоткiв) статутного капiталу , що складає 10 000,00 грн.; - частка дочiрнього/залежного пiдприємства у статутному (складеному, пайовому) капiталi емiтента - вiдсутня.
1. Середньооблiкова чисельнiсть працiвникiв облiкового складу 3644 осiб. 2. Середня чисельнiсть позаштатних працiвникiв та осiб, якi працюють за сумiсництвом 139 осiб. 3. Чисельнiсть працiвникiв, якi працюють в умовах неповного робочого часу 0 осiб. 4. Фонд оплати працi, факти змiни фонду оплати працi (збiльшення або зменшення вiдносно попереднього року) 187054,9 тис. грн. (за 2012 р. ФОП становив 164 694, 3 тис. грн), отже вiдбулось збiльшення фонду оплати працi вiдносно попереднього року. Колективний договiр був ухвалений 15 листопада 2013 року на конференцiї трудового колективу Товариства. Вiд iменi Правлiння Товариства колективний договiр пiдписали - Голова Правлiння, вiд iменi профкому - Голова обласної профспiлкової органiзацiї НПЕУ ПАТ "ЕК "Житомиробленерго". Колективний договiр набув чинностi з дня його пiдписання i дiє до укладання нового колективного договору. Iнформацiя про соцiальну, кадрову полiтику емiтента. Станом на 01.01.2014 р. у Товариствi працює 869 працiвникiв з неповною та базовою вищою освiтою, а також 11152 - з повною вищою освiтою. ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" повнiстю забезпечено персоналом. У 2013 роцi пiдвищили квалiфiкацiю працiвники Товариства - 599 чол. при планi - 574 чол. Пiдвищили квалiфiкацiю керiвники та спецiалiсти - 141 чол.: -у Навчальному пунктi Товариства - 61 чол. -в спецiалiзованих навчальних закладах ( НТУУ "КПI", ХНТУСГ та в iнших вищих навчальних закладах) - 80 чол. Пiдвищили квалiфiкацiю робiтники - 438 чол.: - у Навчальному пунктi Товариства - 373 чол. -в iнших навчально-курсових комбiнатах - 85 - чол. -в вищому професiйному училищi ЖДТУ м. Житомира - 34 - чол. Колективним договором передбачено працiвникам Товариства та непрацюючим пенсiонерам соцiальнi пiльги, якi надаються за рахунок коштiв Товариства, а саме: медичне обслуговування, путiвки до оздоровчих i профiлактичних установ в межах фiнансових можливостей Товариства. За рiшенням спiльного засiдання Правлiння та профкому обласної профспiлки надається матерiальна (фiнансова) допомога у зв'язку з важким матерiальним становищем за їх письмовою заявою. Непрацюючим ветеранам надається нецiльова благодiйна допомога до Дня людей похилого вiку, до Дня енергетика, якщо непрацюючий ветеран iнвалiд - до Дня iнвалiда, непрацюючим та працюючим жiнкам до Дня 8 Березня, непрацюючим та працюючим лiквiдаторам до рiчницi аварiї на ЧАЕС. Непрацюючi ветерани та працiвники Товариства, якi вiдзначенi державними та галузевими нагородами отримують щомiсячну грошову допомоги на пiдставi Колективного договору.Згiдно колективного договору видається одноразова грошова допомога працiвникам при звiльненнi у зв'язку з виходом на пенсiю за вiком та по iнвалiдностi, а також сiм"ям померлих працiвникiв, також передбаченi виплати у зв"язку з особистим ювiлеєм. Надається одноразова щорiчна матерiальна допомога багатодiтним сiм'ям, одиноким матерям/батькам, а також працiвникам, якi мають дiтей-iнвалiдiв. Товариство сплачує за власний рахунок першi 5 днiв допомоги по тимчасовiй непрацездатностi. У 2013 роцi емiтентом на вирiшення соцiальних програм було спрямовано 1271 тис.грн, крiм того 95 тис.грн. матерiальної допомоги.
Емiтент не належить до будь-яких об'єднань пiдприємств.
Публiчне акцiонерне товариство <Енергопостачальна компанiя <Житомиробленерго> (Сторона-1), Публiчне акцiонерне -товариство <Кiровоградобленерго> (Сторона-2), Публiчне акцiонерне товариство <Енергопостачальна компанiя <Херсонобленерго> (Сторона-3), Публiчне акцiонерне товариство <Енергопостачальна компанiя <Севастопольенерго> (Сторона-4) та Вiдкрите акцiонерне товариство <Енергопостачальна компанiя <Одесаобленерго> (Сторона-5) 24 червня 2011 року уклали договiр про спiльну дiяльнiсть № 580, згiдно якого Сторони зобов'язуються шляхом об'єднання грошових внескiв та зусиль, професiйних та iнших знань, навичок та вмiнь спiльно дiяти для досягнення наступних спiльних цiлей: - розробка та впровадження корпоративної автоматизованої системи управлiння пiдприємством та груп пiдприємств на платформi MS Axapta або її аналогу з можливiстю консолiдацiї необхiдних даних для кожної Сторони, визначеної даним договором у вiдповiдностi до <Вимог щодо розробки та впровадження автоматизованої системи управлiння енергопостачальною компанiєю на базi програмного продукту класу ERP-II Microsoft Dynamics AX або її аналог>; - розробка iнтерфейсiв до iснуючих ERP-систем з метою подальшої консолiдацiї даних; - розробка та впровадження корпоративного центру обробки даних у вiдповiдностi до <Вимог щодо створення корпоративного центру обробки даних>. Спiльна дiяльнiсть Сторiн провадиться з метою реалiзацiї проекту щодо впровадження корпоративної автоматизованої системи управлiння пiдприємством та груп пiдприємств на платформi MS Axapta або її аналогу з можливiстю консолiдацiї необхiдних даних, впровадження корпоративного центру обробки даних та методологiчного центру в порядку та на умовах визначених даним Договором, в тому числi i за рахунок виконання iнвестицiйної програми. Вклад емiтента: -грошовi кошти в розмiрi 2 883 333,33 грн. (два мiльйона вiсiмсот вiсiмдесят три тисячi триста тридцять три гривнi тридцять три копiйки); -професiйнi знання, навички, вмiння, дiлова репутацiя та дiловi зв'язки. Частка емiтента у спiльнiй дiяльностi складає 19,44% (дев'ятнадцять цiлих сорок чотири сотих вiдсотка). В результатi реалiзацiї договору про спiльну дiяльнiсть емiтент отримав лiцензiї програмного забезпечення Microsoft Dynamics AX на загальну суму 537 902,21 грн.
Протягом звiтного перiоду не надходило пропозицiй з боку третiх осiб щодо реорганiзацiї Емiтента.
Згiдно наказу ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" №698 вiд 29.12.2012 року "Про облiкову полiтику та органiзацiю бухгалтерського облiку в Компанiї" було затверджено "Положення про облiкову полiтику та органiзацiю бухгалтерського облiку ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" та з 01.01.2013 року введено в дiю. Згiдно даного Положення ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" складає фiнансову звiтнiсть за мiжнародними стандартами фiнансової звiтностi. Фiнансова звiтнiсть була пiдготовлена вiдповiдно до принципу оцiнки за первiсною вартiстю, за винятком основних засобiв i фiнансових активiв, що утримуються для продажу, якi оцiнюються за переоцiненою та справедливої вартiстю, вiдповiдно. Фiнансова звiтнiсть представлена в тисячах гривень, а всi суми округленi до цiлих тисяч, крiм випадкiв, де вказано iнше. - облiк iнфляцiї До 2001 року Україна розглядалася як країна з гiперiнфляцiйною економiкою. Для вiдповiдностi вимогам МСБО 29 "Фiнансова звiтнiсть в умовах гiперiнфляцiї" у фiнансовiй звiтностi повиннi були використовуватися суми, вираженi в одиницi вимiру, що дiяла на звiтну дату. Починаючи з 1 сiчня 2001 року, Україна бiльше не розглядається як країна з гiперiнфляцiйною економiкою. Суми, вираженi в одиницi вимiру, яка дiяла на кiнець 2000 року, були використанi як основа для вiдображення балансової вартостi у фiнансових звiтностях наступних перiодiв. У даному звiтi коефiцiєнти перерахунку застосованi до Статутного капiталу Компанiї. Результат впливу гiперiнфляцiї в сумi 98`491 тис. грн. включено до складу додаткового капiталу станом на 01 сiчня 2012 року. - нематерiальнi активи Нематерiальнi активи Компанiї, в основному, мiстять програмне забезпечення. Придбанi лiцензiї на програмне забезпечення капiталiзуються на основi витрат, понесених на придбання i впровадження цього програмного забезпечення. Капiталiзоване програмне забезпечення рiвномiрно амортизується протягом очiкуваного термiну корисного використання, який не перевищує 10 рокiв, лiцензiї протягом термiну дiї. - основнi засоби Основнi засоби вiдображаються за переоцiненою вартiстю за вирахуванням накопиченої амортизацiї та накопичених збиткiв вiд знецiнення. Оцiнка основних засобiв здiйснюється з достатньою регулярнiстю для того, щоб справедлива вартiсть переоцiненого активу суттєво не вiдрiзнялася вiд його балансової вартостi. Коли балансова вартiсть активу збiльшується у результатi переоцiнки, таке збiльшення вiдображається безпосередньо у складi власного капiталу у складi iншого додаткового капiталу. Однак збiльшення вiд переоцiнки визнається як дохiд настiльки, наскiльки воно сторнує зменшення вiд переоцiнки того самого активу, яке ранiше було визнане як витрати. Коли балансова вартiсть активу зменшується у результатi переоцiнки, таке зменшення визнається як витрати. Зменшення вартостi ранiше переоцiненого активу вiдноситься до складу iншого додаткового капiталу тiєю мiрою, якою таке зменшення не перевищує суму дооцiнки, вiдображену по вiдношенню до того ж активу, а будь-яке перевищення визнається як витрати у звiтi про фiнансовi результати. Залишкова вартiсть, строки корисного використання та методи нарахування амортизацiї активiв, аналiзуються наприкiнцi кожного фiнансового року i коригуються, якщо це необхiдно. Накопичена амортизацiя на дату переоцiнки за групою "будiвлi" виключається з одночасним зменшенням валової балансової вартостi активу, i потiм чиста сума дооцiнюється до переоцiненої вартостi активу. Дооцiнка балансової вартостi у результатi переоцiнки основних засобiв вiдноситься на iнший додатковий капiтал, що вiдображається у роздiлi "власний капiтал" звiту про фiнансовий стан, крiм тiєї частини, в якiй вона змiнює зменшення переоцiнки того ж активу, ранiше визнаного у прибутках або збитках, i ця частина визнається як прибуток або збиток. Уцiнка балансової вартостi визнається у прибутках або збитках, за винятком випадкiв, коли уцiнка безпосередньо компенсує дооцiнку балансової вартостi цих же активiв у попередньому перiодi i вiдноситься на резерв переоцiнки. При припиненнi визнання активу прирiст вiд його переоцiнки, включений до капiталу, переноситься безпосередньо до нерозподiленого прибутку. При припиненнi використання активу або його вибуттi, весь прирiст переноситься у повному обсязi. Якщо актив використовується, то переноситься частина приросту вiд переоцiнки. Сума перенесеного приросту є рiзницею мiж сумою амортизацiї, розрахованої на основi переоцiненої балансової вартостi активу, та сумою амортизацiї, розрахованої на пiдставi його iсторичної вартостi. Незавершене будiвництво мiстить витрати, безпосередньо пов'язанi зi створенням основних засобiв, включаючи вiдповiднi змiннi накладнi витрати, понесенi в результатi будiвництва. Якщо об'єкти основних засобiв включають основнi частини, що мають рiзнi термiни корисного використання, цi частини враховуються як окремi об'єкти основних засобiв. Згiдно з Державним Актом, Компанiя має право на постiйне користування землею, на якiй вона розташована, i сплачує податок на землю, який щорiчно розраховується державою виходячи iз загальної площi та використання землi. Земля є власнiстю держави i тому не включається до активiв Компанiї. Офiцiйного договору на оренду землi не iснує, що є звичайною практикою для (колишнiх) державних пiдприємств України. Витрати на капiталiзацiю включають основнi витрати на модернiзацiю та замiну основних засобiв, що продовжують термiн корисної експлуатацiї активiв або збiльшують їх здатнiсть генерувати дохiд. Витрати на ремонт та обслуговування, що не вiдповiдають зазначеним критерiям капiталiзацiї, вiдображаються у звiтi про фiнансовi результати в тому перiодi, в якому вони були понесенi. Компанiя капiталiзує витрати на позики, що мають безпосереднє вiдношення до придбання, будiвництва або виробництва квалiфiкованих активiв, як частина вартостi даного активу. Знос вiдображається у звiтi про фiнансовi результати i нараховується на основi прямолiнiйного методу з використанням норм зносу, що визначаються виходячи з передбачуваного термiну служби кожної одиницi основних засобiв. Знос придбаних активiв та активiв, створених за рахунок власних коштiв починається з моменту, коли вiдповiдний актив введений в експлуатацiю. Для ведення бухгалтерського облiку Компанiя застосовує автоматизовану форму облiку. Згiдно з "Положенням про облiкову полiтику й органiзацiю бухгалтерського облiку ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" встановлено способи ведення бухгалтерського облiку з урахуванням таких принципiв та процедур: - групування та оцiнка фактiв господарської дiяльностi; - оцiнка активiв i способи погашення їх вартостi; - визначення прибуткiв i витрат згiдно з принципом нарахувань та вiдповiдностi.
1. Основними видами дiяльностi за КВЕД є : 35.13 - Розподiлення електроенергiї; 16.10 - Лiсопильне та стругальне виробництво; 49.41 - Вантажний автомобiльний транспорт; 71.20 - Технiчнi випробування та дослiдження; 33.14 - Ремонт i технiчне обслуговування електричного устатковання; 35.14 - Торгiвля електроенергiєю. 2. Iнформацiя про основнi види продукцiї (товарiв, робiт, послуг), за рахунок продажу яких емiтент отримав 10 або бiльше вiдсоткiв доходу за звiтний рiк. ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" не є виробником будь-якого виду продукцiї. Основними видами дiяльностi ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" є розподiлення електроенергiї споживачам на територiї дiї отриманих лiцензiй. (Вид дiяльностi за КВЕД 35.13). Територiя дiї лiцензiї - Житомирська область. За 2013 р. реалiзовано споживачам 2 203 746 тис. кВтгод електроенергiї на суму 1 376 836 тис. грн. (без ПДВ) Середньовiдпускний тариф становив 62,48 коп/ кВт год. За межi держави емiтент електроенергiю не експортує. Iнших видiв продукцiї, за якi емiтент отримав 10 або бiльше вiдсоткiв вiд загальної суми доходiв в звiтному перiодi не має. 3. Iнформацiя про структуру виробничої собiвартостi реалiзованої продукцiї (товарiв, робiт, послуг) або собiвартiсть реалiзованих товарiв. Основну частку у виробничiй собiвартостi реалiзованої продукцiї (електроенергiї) складають витрати на купiвлю електроенергiї на Оптовому ринку - 66,96%. Матерiальнi витрати та iншi операцiйнi витрати - вiдповiдно 4,42% та 1,85%. Витрати на оплату працi працiвникiв та Єдиний соцiальний внесок становлять 18,54%. Амортизацiя становить 8,23%. 4. Iнформацiя про основнi тенденцiї розвитку тiєї галузi (або галузей), у якiй емiтент здiйснює свою дiяльнiсть. ПАТ <ЕК <Житомиробленерго> здiйснює свою дiяльнiсть в сферi енергетики, котра значною мiрою залежить вiд зовнiшнiх геополiтичних умов та факторiв, а також вiд полiтики внутрiшнього розвитку країни, оскiльки дiяльнiсть енергогенеруючого та паливного комплексу України прямо залежить вiд виду палива, що використовується для генерацiї електроенергiї, постачальника паливних ресурсiв, цiни за данi ресурси. Це в свою чергу впливає i на закупiвельну цiну для енергопостачальних органiзацiй i, як результат, на вартiсть електроенергiї для кiнцевих споживачiв. Тобто будь-то перехiд на iнший вид палива або впровадження енергозберiгаючих технологiй в країнi - все це має вплив на пiдприємство, як промiжну ланку мiж державою i кiнцевим споживачем. 5. Iнформацiя про конкуренцiю в галузi Щодо конкурентого середовища - то ПАТ <ЕК <Житомиробленерго> є природним монополiстом i здiйснює дiяльнiсть в рамках антимонопольного законодавства України. На територiї здiйснення своєї дiяльностi (Житомирська область) пiдприємство мало у 2013 р. конкурентiв: - ТОВ "А.Е.С. "Енерголайн"; - ПАТ "Українська iновацiйно-фiнансова компанiя"; - ТОВ "Центральна енергетична компанiя"; -ТОВ "Енерготраст"; -ТОВ "Трiстар Енергiя". Метод конкуренцiї - вартiсть 1 кВт електричної енергiї. Частка незалежних постачальникiв на регiональному ринку становить приблизно 5%. 6. Iнформацiя про систему збуту продукцiї. Iстотних змiн в системi збуту не вiдбулось. Станом на 01.01.2014 року до електричних мереж Компанiї пiдключено 589 673 споживача, з яких -юридичних - 15 444; -побутових - 574 229. За 2013 рiк Компанiєю вiдпущено власним споживачам 2 203,746 млн.кВтгод. електроенергiї на загальну суму 1 652 202 тис.грн. (з ПДВ), оплачено за вказаний перiод 1 655 243 тис.грн. або 100,2% вiд суми товарної продукцiї. 7. Iнформацiю про джерела надходження сировини. Змiн в джерелах надходження електричної енергiї за 2013 рiк не вiдбулось. ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" здiйснює закупiвлю електричної енергiї в ДП "Енергоринок" вiдповiдно до Договору вiд 27.06.2007 року №4205/02. За 2013 рiк Товариством закуплено в ДП "Енергоринок" 2 602, 581 млн. кВтгод. електричної енергiї на суму 1 081 617, 54 тис. грн. За 2013 рiк за електричну енергiю, закуплену в ДП "Енергоринок", сплачено 1 081 617, 54 тис. грн., що складає 100% . Станом на 01.01.2014 року заборгованiсть компанiї за куповану електричну енергiю склала 15 500 000 грн. Цiна на куповану електричну енергiю за 2013 рiк у порiвняннi з 2012 роком наведена нижче. Мiсяць Цiна за куповану Цiна за куповану ел. енергiю, ел. енергiю, грн./МВТ.год. грн./МВТ.год. 2012 рiк 2013 рiк сiчень 334,943798540 сiчень 352,206092400 лютий 367,776441340 лютий 303,224523820 березень 325,342686670 березень 349,664005370 квiтень 390,691129130 квiтень 320,940267920 травень 278,441733560 травень 298,427961960 червень 379,776240890 червень 331,261228390 липень 325,386237910 липень 355,547603410 серпень 353,470432260 серпень 394,303149690 вересень 356,527603100 вересень 380,247179570 жовтень 340,326604700 жовтень 340,114328430 листопад 345,250192430 листопад 341,694444750 грудень 315,886751930 грудень 380,628667830 За рiк Всього 342,409629684 346,328468251 В 2013 роцi в порiвняннi з 2012 роком вiдбулось пiдвищення середньої оптової цiни на куповану електричну енергiю. Частка iмпортованої електричної енергiї дорiвнює нулю. 8. Iнформацiя про ринки збуту та основних клiєнтiв емiтента. Споживач/абонент Вiдпущено електроенергiї в 2013 р., тис. КВт-год ВАТ "Укртранснафта" НПС Чижiвка м.Н-Волинськ 26 205,9 ПАТ "Житомирський комбiнат силiкатних виробiв" 5 247,4 КП "Житомирводоканал"Житомирської мiської ради 45 814,0 КП "Житомирське трамвайно-тролейбусне управлiння" 13 684,8 КП "Житомиртеплокомуненерго" 20 269,1 ПрАТ "Кримський титан"Фiлiя"Iршанський гiрничо-збагачувальний комбiнат" 146 816,3 ТОВ "Валки -Iльменiт" В-Волинськ 22 148,4 ТОВ Межирiченський ГЗК В-Волинський 29 572,7 ПАТ "Укртранснафта" НПС Плещiвка м.Коростень 22 689,1 Iншi 1 985 869,3 Всього 2 318 317,0 Споживачi, через яких отримано 10 або бiльше вiдсоткiв доходу за 2013 р. по ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" вiдсутнi. Споживання електричної енергiї за 2013 р. по фiлiї "Iршанський ГЗК" складає всього 6,66% вiд власного загального споживання за вказаний перiод. 9. Iнформацiя про дозволи, лiцензiї, необхiднi для дiяльностi емiтента. 23.12.2010 року НКРЕ було прийнято рiшення(№ 1934) про видачу лiцензiй в зв'язку з розширенням територiї провадження лiцензованої дiяльностi. 21.01.2011 року Нацiональною комiсiєю регулювання електроенергетики України було видано : - лiцензiю на постачання електричної енергiї за регульованим тарифом (серiя АГ № 500252); - лiцензiю на передачу електричної енергiї мiсцевими(локальними) електричними мережами (серiя АГ № 500251). Строк дiї лiцензiй необмежений з 19.09.1996 р. 14.04.2011 року НКРЕ було прийнято рiшення(№ 634) про видачу лiцензiй в зв'язку з перейменуванням емiтента. 11.05.2011 року Нацiональною комiсiєю регулювання електроенергетики України було видано : - лiцензiю на постачання електричної енергiї за регульованим тарифом (серiя АГ № 500314); - лiцензiю на передачу електричної енергiї мiсцевими(локальними) електричними мережами (серiя АГ № 500313). Строк дiї лiцензiй необмежений з 19.09.1996 р. 15 квiтня 2011 року Державною архiтектурно-будiвельною iнспекцiєю Мiнiстерства регiонального розвитку та будiвництва України емiтенту було видано лiцензiю (серiя АГ №576095) на здiйснення господарської дiяльнiстi, пов'язаною iз створенням об'єктiв архiтектури. Строк дiї лiцензiї з 15 квiтня 2011 року по 08 лютого 2016 року. 10. Впровадження нових технологiй В 2013 роцi Товариство здiйснило реконструкцiю РУ-0,4 кВ ЗТП з використанням обладнання АВВ Kabeldon IP-system. 11. Основнi ризики в дiяльностi емiтента Фактори ризику стосовно фiнансово-господарського стану емiтента: - ризик нерентабельностi вiдсутнiй, емiтент не припускає можливiсть збиткiв; - ризики нестачi ресурсiв, конкурентiв - вiдсутнi; - ризик зростання собiвартостi - через збiльшення цiн на покупну електроенергiю; - ризик вiдсутностi можливостi продовжити термiн дiї лiцензiї емiтента на провадження основного виду (основних видiв) дiяльностi - вiдсутнiй; - нестабiльнiсть фiнансово-господарського стану - емiтент має високий коефiцiєнт спiввiдношення позикового до власного капiталу, але проблеми з нестачею грошових коштiв не має. До факторiв ризику нестабiльностi фiнансово-господарського стану можна також вiднести несвоєчаснi розрахунки споживачiв за спожиту електричну енергiю, наявнiсть значної простроченої дебiторської заборгованостi, розкрадання споживачами електричної енергiї, розкрадання кольорових металiв з лiнiй електропередач та трансформаторних пiдстанцiй; - ризик iз залученням коштiв для розширення дiяльностi - вiдсутнiй; - ризик неякiсного технологiчного обладнання - даний ризик вирiшується шляхом впровадження iнвестицiйних програм щодо реконструкцiї та модернiзацiї обладнання; - ризики, пов'язанi з судовими процесами, учасником яких виступає емiтент - емiтент виступає учасником ряду судових процесiв, але iстотних ризикiв для його дiяльностi вони не мають; - екологiчнi ризики - ризики, пов'язанi зi шкiдливим впливом дiяльностi емiтента на навколишнє середовище та застосуванням заходiв впливу з боку державних органiв, якi здiйснюють нагляд у сферi охорони навколишнього середовища - вiдсутнi. Фактори (чинники) ризику, пов'язанi з iнвестуванням у цiннi папери емiтента: - фактори, якi обмежують можливiсть акцiонерiв впливати на рiшення стосовно обрання членiв органiв емiтента або iнших питань, що вирiшуються шляхом голосування акцiонерiв - вiдсутнi; - фактори, що можуть спричинити <розмиття> поточної частки акцiонера у статутному капiталi емiтента - вiдсутнi; - фактори, що можуть обмежувати виплати дивiдендiв за акцiями або основної суми та вiдсоткiв за борговими цiнними паперами емiтента - дивiденди сплачуються у вiдповiдностi до законодавства України згiдно рiшення Загальних зборiв акцiонерiв. На Загальних зборах акцiонерiв може бути прийняте рiшення про невиплату дивiдендiв та направлення прибутку на iншi передбаченi цiлi; - недостатня лiквiднiсть чи iншi фактори, що можуть обмежити можливiсть вiдчуження цiнних паперiв емiтента їхнiми власниками - вiдсутнi; - данi про законодавчi акти, якi можуть вплинути на виплату дивiдендiв, процентiв або iнших виплат нерезидентам - законодавчi акти не перешкоджають виплатам нерезидентам; - порядок оподаткування доходiв за розмiщеними емiсiйними цiнними паперами та цiнними паперами, якi розмiщуються, що може вплинути на розмiр прибутку власникiв цiнних паперiв - порядок оподаткування доходiв визначений законодавством; - будь-якi iншi фактори, що можуть негативно вплинути на права власникiв цiнних паперiв емiтента, включаючи можливiсть реалiзацiї цих прав - вiдсутнi. Пiдхiд емiтента до системи оцiнки та управлiння ризиками грунтується на комплекснiй системi внутрiшнього контролю та управлiння, заснованiй на стратегiчному та поточному плануваннi. Товариство систематично виявляє та оцiнює ризики, якi впливають на досягнення стратегiчних та операцiйних цiлей. Усi рiшення ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" приймаються з врахуванням iснуючих, а також потенцiйних загроз та можливостей. Суттєвої залежностi вiд сезонних змiн немає. 12. Особливiсть стану розвитку галузi Енергетична галузь України, як одна iз системоутворюючих галузей економiки України, яка має важливе значення в системi нацiональної безпеки, є i однiєю з найбiльш технiчно вiдсталих та економiчно малоефективних, оскiльки енергетичнi потужностi майже не оновлювались, навiть на програмному рiвнi не вирiшене питання замiщення потужностей, що вiдпрацювали або вiдпрацьовують свiй ресурс. Особливiстю галузi є той факт, що режим витрат енергетичних ресурсiв, якi використовуються на отримання електроенергiї, рiзко змiнний у часi (в добовому, тижневому, сезонному, а частково i в багаторiчних розрiзах). Тому саме акумулювання енергiї є актуальним в вирiшеннi даної проблеми. Оскiльки акумулювання енергiї може суттєво зняти протирiччя мiж безперервним процесом виробництва енергiї та змiнним у часi процесом її споживання. Стратегiчною метою розвитку електроенергетичного комплексу України є його докорiнна перебудова на основi новiтнiх технологiй iз забезпеченням маневреностi, енергетичної та економiчної ефективностi, екологiчної прийнятностi, стале, надiйне, безпечне, якiсне та ефективне постачання електричної енергiї галузям економiки та соцiальнiй сферi країни. 13. Перспективнi плани розвитку Емiтента Основними перспективними напрямками дiяльностi Емiтента є технiчне переобладнання, модернiзацiя та будiвництво мереж, впровадження новiтнiх технологiй iз забезпеченням економiчної та енергетичної ефективностi, екологiчної прийнятностi для забезпечення надiйного безперервного та якiсного енергопостачання; робота з споживачами (позицiя спрямована на безумовне припинення безоплатного вiдпуску електроенергiї споживачам); зниження рiвня технологiчних витрат електроенергiї на її транспортування по електричним мережам; виконання Iнвестицiйної програми та iншi заходи.
Основнi придбання активiв за останнi п'ять рокiв: в 2012 роцi ПАТ ЕК "Житомиробленерго" було придбано примiщення для вiдкриття Сервiсного центру з метою покращення якостi обслуговування споживачiв Компанiї. Сервiсний центр працює за принципом "єдиного вiкна", де споживачi можуть отримати широку гаму послуг: консультацiї з питань послуг електропостачання, водопостачання, водовiдведення, теплопостачання та газопостачання, атакож отримати консультацiї представника страхової компанiї та здiйснити страховi платежi. Керiвництво ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" буде i в подальшому удосконалювати роботу центру, розширювати спектр послуг та робити все для того, аби обслуговування проводилось на найвищому рiвнi. Iнвестицiйною програмою ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" передбачено комплекс заходiв на 2014 рiк щодо будiвництва, модернiзацiї та реконструкцiї електричних мереж та обладнання, заходи зi зниження та недопущення понаднормативних витрат електроенергiї та iншi заходи на суму близько 90 млн. гри.
В звiтному перiодi правочини з власниками iстотної участi, членами Наглядової ради, членами Правлiння, афiлiйованими особами не укладались.
Балансова вартiсть основних засобiв емiтента станом на 31.12.2013 року складає 2 222 559 тис. грн. Знос та знецiнення на 31.12.2013 року складає 1 731 875 тис. грн. Рiвень зносу основних засобiв емiтента за звiтний перiод - 43,8 %. Рiвень використання виробничих потужностей - 100 % Основнi засоби розташованi на територiї Житомирської областi. Протягом звiтного перiоду значних правочинiв емiтента щодо основних засобiв не було. Протягом звiтного року здiйснено капiтальнi iнвестицiї у будiвництво, реконструкцiю та модернiзацiю об'єктiв електричних мереж в сумi 76 920,902 тис.грн. вiдповiдно схваленої Постановою НКРЕУ 1700 вiд 25.12.2012 р. Iнвестицiйної програми на 2013 рiк.На 2014 рiк в будiвництво, реконструкцiю та модернiзацiю об'єктiв електричних мереж заплановано вкласти близько 90 млн. грн. ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" придiляє значну увагу вивченню та дотриманню законодавства в областi охорони навколишнього природного середовища. Загальним екологiчним законодавчим актом, який використовується компанiєю при виробничiй дiяльностi, є Закон України <Про охорону навколишнього природного середовища>. В областi охорони атмосферного повiтря використовуються Закон України <Про охорону атмосферного повiтря>. Користування водними об'єктами регулюється Водним Кодексом України. А Закон України <Про вiдходи> визначає права та обов'язки емiтента щодо поводження з вiдходами. Крiм того, для оцiнки впливу на довкiлля та екологiчної експертизи при введенi в дiю нових будiвель та споруд використовуються Закон України <Про екологiчну експертизу>. Витрати емiтента на охорону природи протягом 2013 року склали 101,7 тис. грн.
Основними проблемами, що впливають на дiяльнiсть компанiї виступають: - зростання частки фiзично зношеного електричного обладнання та споруд; - невеликi обсяги реконструкцiї та нового будiвництва електричних мереж; - крадiжки елементiв електричних мереж. Незадовiльний технiчний стан обладнання стає причиною зростання рiвня технологiчних витрат електроенергiї (ТВЕ) на її транспортування по електричним мережам. Зниження ТВЕ - це iстотний резерв пiдвищення доходностi компанiї. Макроекономiчними факторами, якi негативно впливають на дiяльнiсть Емiтента є: - погiршення загальної економiчної ситуацiї в Українi (зниження темпiв економiчного розвитку, зростання iнфляцiї); - зростання податкового навантаження; - недосконалiсть галузевого законодавства; - форс-мажорнi обставини.
Iнформацiя про факти виплати емiтентом, його вiдокремленими пiдроздiлами, дочiрнiми пiдприємствами протягом звiтного року штрафних санкцiй. Сплата визнаних штрафiв за 2013 рiк становить 482,0 тис.грн, в тому числi: 1. штрафи за порушення господарських договорiв: 17,0 тис. грн.; 2. пенi за порушення господарських договорiв: 5,2 тис.грн.; 3. штрафи по платежах в бюджет: 31,4 тис.грн.; 4. iншi штрафи та пенi: 428,4 тис. грн.
Пiдхiд керiвництва Компанiї до вирiшення проблем лiквiдностi грунтується на ефективному здiйсненнi операцiйної дiяльностi та залучення фiнансування для покриття потреб в оборотному капiталi. Компанiя здiйснює контроль ризику нестачi грошових коштiв шляхом планування поточної лiквiдностi. За допомогою цього iнструменту аналiзуються термiни платежiв, пов'язаних з фiнансовими iнвестицiями та фiнансовими активами (наприклад, дебiторська заборгованiсть, iншi фiнансовi активи), а також прогнозованi грошовi потоки вiд операцiйної дiяльностi. Метою Компанiї є пiдтримка балансу мiж безперервнiстю фiнансування i гнучкiстю, шляхом використання банкiвських овердрафтiв, банкiвських кредитiв.
Iнформацiя щодо вартостi укладених, але ще не виконаних договорiв на кiнець звiтного перiоду та очiкуваних прибуткiв вiд виконання цих доручень вiдсутня.
Стратегiя бiзнесу: товариство створено з метою забезпечення електричною енергiєю споживачiв Житомирської областi: як юридичних, так i фiзичних осiб, тому дiяльнiсть емiтента є перспективною. Товариство займається експлуатацiєю та ремонтом електричних мереж та пiдстанцiй, будiвництвом нових енергооб'єктiв. Збут електроенергiї здiйснюється методом прямих поставок юридичним та фiзичним споживачам областi на основi договiрних вiдносин. Iнвестицiйною програмою ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" на 2014 рiк передбаченi заходи щодо будiвництва, модернiзацiї та реконструкцiї електричних мереж та обладнання та iншi заходи.
Науково-дослiдна робота протягом звiтного року не проводилась.
Процеси або процедури досудового врегулювання спору, що включають вимоги на суму 10 або бiльше вiдсоткiв сумарних активiв чи сумарного обсягу реалiзацiї емiтента, у яких учасником виступає емiтент, його дочiрнi пiдприємства, вiдокремленi пiдроздiли, члени наглядової ради чи виконавчого органу, iншi посадовi особи емiтента та якi стосуються господарської або фiнансової дiяльностi емiтента не порушувалися. Емiтент не брав участi одночасно у декiлькох судових спорах чи процедурах досудового врегулювання спорiв, якi не досягають розмiру вимог, встановлених вище, але якi в сукупностi включають вимоги на суму 10 або бiльше вiдсоткiв сумарних активiв чи сумарного обсягу реалiзацiї емiтента. Всього справ у провадженнi - 38 справ на загальну суму 7007282 грн про банкрутство пiдприємств. У зв`язку з викладеним немає пiдстав описувати судовi процеси та процедури досудового врегулювання спору, у яких сторонами виступають, з одного боку - посадовi особи, або дочiрнi пiдприємства, або афiлiйованi особи емiтента, якi переслiдують у судовому спорi iнтереси, протилежнi iнтересам емiтента.
Iнформацiя, яка може бути iстотною для оцiнки iнвестором фiнансового стану та результатiв дiяльностi емiтента Суттєвих змiн у фiнансово-господарськiй дiяльностi емiтента за звiтний рiк не вiдбулось. Протягом 2011, 2012, 2013 рокiв Емiтент постiйно вiдчував дефiцит обiгових коштiв через недоотримання виручки за продану електричну енергiю. Борги споживачiв за спожиту електроенергiю станом на 31.12.2012 року складали 43,9 млн.грн, у тому числi борг КП "Житомирське виробниче управлiння водопровiдно-каналiзацiйного господарства" - близько 6,6 млн. грн.; станом на 31.12.2013 року загальна заборгованiсть споживачiв складала 66,5 млн.грн., втому числi заборгованiсть КП "Житомирське виробниче управлiння водопровiдно-каналiзацiйного господарства" - 28,1 млн. грн. Постiйно зростаюча заборгованiсть споживачiв (передусiм пiдприємств житлово-комунального господарства) негативно впливає на фiнансово-господарську дiяльнiсть емiтента.